Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10)

Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) METZGER
Pompa hamulcowa NK Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1995.10) VALEO
Producent:FTE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H209056.0.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H209056.0.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  20,64
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Średnica otworu flanszy [mm]:  9
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  ATE
Materiał:  Żeliwo szare
Do 100 dni na zwrot
213,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220095
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220095
Średnica tłoka [mm]:  20,6
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  TEVES
Materiał:  Żeliwo szare
Powierzchnia:  Błyszczący
Średnica otworu flanszy [mm]:  9
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Ciężar [kg]:  1,063
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze