Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ATE do Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03)

Pompa hamulcowa ATE Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) ATE
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) DELPHI
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) TRW
Producent:ATE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.0 (2)
Kod produktu:
03.4153-0173.3
dostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
03.4153-0173.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  23,8
System hamulcowy:  ATE
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
Długość 1 [mm]:  31,7
Długość 2 [mm]:  92,2
Do 100 dni na zwrot
241,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze