Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa NK do Renault 19 I Chamade (L53_) 1.8 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1989.06 - 1990.08)

Pompa hamulcowa A.B.S. Renault 19 I Chamade (L53_) 1.8 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1989.06 - 1990.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Renault 19 I Chamade (L53_) 1.8 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1989.06 - 1990.08) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Renault 19 I Chamade (L53_) 1.8 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1989.06 - 1990.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Renault 19 I Chamade (L53_) 1.8 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1989.06 - 1990.08) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Renault 19 I Chamade (L53_) 1.8 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1989.06 - 1990.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault 19 I Chamade (L53_) 1.8 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1989.06 - 1990.08) DELPHI
Pompa hamulcowa GIRLING Renault 19 I Chamade (L53_) 1.8 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1989.06 - 1990.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault 19 I Chamade (L53_) 1.8 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1989.06 - 1990.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault 19 I Chamade (L53_) 1.8 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1989.06 - 1990.08) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Renault 19 I Chamade (L53_) 1.8 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1989.06 - 1990.08) JP GROUP
Pompa hamulcowa KAMOKA Renault 19 I Chamade (L53_) 1.8 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1989.06 - 1990.08) KAMOKA
Pompa hamulcowa METELLI Renault 19 I Chamade (L53_) 1.8 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1989.06 - 1990.08) METELLI
Pompa hamulcowa NK Renault 19 I Chamade (L53_) 1.8 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1989.06 - 1990.08) NK
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault 19 I Chamade (L53_) 1.8 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1989.06 - 1990.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Renault 19 I Chamade (L53_) 1.8 16V sedan 137KM, 101kW, benzyna (1989.06 - 1990.08) TRW
Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
0 (0)
Kod produktu:
823926
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
823926
Średnica [mm]:  20,6
Ciężar netto [kg]:  1,24
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze