Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa PROTECHNIC do Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) LPR
Pompa hamulcowa NPS Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) NPS
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Rover 100 / METRO liftback (XP) 114 GTI 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (1991.08 - 1998.12) TRW
Producent:PROTECHNIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PROTECHNIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRH3273
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3273
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M10x1
Średnica cylindra [mm]:  20,6
Materiał:  Żeliwo
Otwór o śr[mm]:  20,6
Do 100 dni na zwrot
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze