Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRISCAN do Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03)

Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) TRW
Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8130 17119
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8130 17119
Średnica 1 [mm]:  23,8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zbiornikiem płynu hamulcowego
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze