Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie)

Pompa hamulcowa DELPHI Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa A.B.S. Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa FAST Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) FAST
Pompa hamulcowa FERODO Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa NK Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) SWAG
Pompa hamulcowa TRISCAN Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VAICO Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) VAICO
Pompa hamulcowa VALEO Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 211KM, 155kW, benzyna (2009.05 - obecnie) VALEO
Producent:A.B.S.

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41427
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41427
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,2
System hamulcowy:  ATE
Ciężar [kg]:  0,58
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22.22
Długość 2 [mm]:  36,1
Rozmiar gwintu 1:  2x M12x1.0
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,686
Do 100 dni na zwrot
174,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41410
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41410
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,2
System hamulcowy:  ATE
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22.22
Długość 2 [mm]:  36,1
Rozmiar gwintu 1:  2x M12x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,58
Do 100 dni na zwrot
176,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41449
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41449
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,2
Rozmiar gwintu 1:  2x M12x1.0
Materiał:  Aluminium
Ilość połączeń:  2
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22,22
Liczba otworów do mocowania:  2
Ciężar [kg]:  0,655
Do 100 dni na zwrot
311,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41497
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41497
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,2
Rozmiar gwintu 1:  2x M12x1.0
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22.22
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,64
Do 100 dni na zwrot
367,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41903
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41903
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  23,8
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23.8
System hamulcowy:  ATE
Długość 2 [mm]:  134,9
Rozmiar gwintu 1:  2x M12X1.0
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,63
Do 100 dni na zwrot
412,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze