Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TEXTAR do Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie)

Pompa hamulcowa A.B.S. Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VIKA Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) VIKA
Producent:TEXTAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEXTAR
3.0 (2)
Kod produktu:
33090300
niedostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
33090300
Otwór o śr[mm]:  23,81
Techniczny numer informacyjny:  33000 0903 0 1
Do 100 dni na zwrot
TEXTAR
3.0 (2)
Kod produktu:
33091100
niedostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
33091100
Otwór o śr[mm]:  23,81
Techniczny numer informacyjny:  33000 0911 0 1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze