Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa VIKA do Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2012.09 - obecnie)

Pompa hamulcowa A.B.S. Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2012.09 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2012.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2012.09 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2012.09 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2012.09 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2012.09 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2012.09 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2012.09 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2012.09 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2012.09 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2012.09 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2012.09 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2012.09 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2012.09 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2012.09 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2012.09 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2012.09 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VIKA Seat LEON (5F1) 1.4 TSI liftback 140KM, 103kW, benzyna (2012.09 - obecnie) VIKA
Producent:VIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66111596001
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VIKA
Kod:
66111596001
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  23,8
System hamulcowy:  ATE
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
Długość 1 [mm]:  18,0
Długość 2 [mm]:  123,3
Do 100 dni na zwrot
218,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze