Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12)

Pompa hamulcowa DELPHI Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) DELPHI
Pompa hamulcowa VIKA Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) VIKA
Pompa hamulcowa A.B.S. Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOMEGA Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) AUTOMEGA
Pompa hamulcowa BOSCH Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) BREMBO
Pompa hamulcowa BUGIAD Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) BUGIAD
Pompa hamulcowa CIFAM Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) CIFAM
Pompa hamulcowa FTE Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) FTE
Pompa hamulcowa JP GROUP Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) JP GROUP
Pompa hamulcowa KAMOKA Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) TRW
Pompa hamulcowa VAICO Skoda FABIA II (542) 1.2 12V liftback 60KM, 44kW, benzyna (2011.11 - 2014.12) VAICO
Producent:KAWE

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
B6226
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B6226
Otwór o śr[mm]:  19
Wymiar gwintu:  12 X 1 (4)
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
B1286
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1286
Otwór o śr[mm]:  20,64
Wymiar gwintu:  12 x 1 (4)
Materiał:  Żeliwo
Dla numeru artykułu:  1286
System hamulcowy:  BOSCH
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
B6022
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B6022
Otwór o śr[mm]:  20,64
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  FTE
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
B1056
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1056
Otwór o śr[mm]:  19,05
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Materiał:  Żeliwo
Dla numeru artykułu:  1056
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
B1285
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1285
Wymiar gwintu:  12 x 1 (4)
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  FTE
Otwór o śr[mm]:  20,64
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze