Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FERODO do Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 61KM, 45kW, benzyna (1985.03 - 1988.08)

Pompa hamulcowa A.B.S. Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 61KM, 45kW, benzyna (1985.03 - 1988.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 61KM, 45kW, benzyna (1985.03 - 1988.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa BORG & BECK Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 61KM, 45kW, benzyna (1985.03 - 1988.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BREMBO Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 61KM, 45kW, benzyna (1985.03 - 1988.08) BREMBO
Pompa hamulcowa FERODO Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 61KM, 45kW, benzyna (1985.03 - 1988.08) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 61KM, 45kW, benzyna (1985.03 - 1988.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 61KM, 45kW, benzyna (1985.03 - 1988.08) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 61KM, 45kW, benzyna (1985.03 - 1988.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 61KM, 45kW, benzyna (1985.03 - 1988.08) LPR
Pompa hamulcowa NK Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 61KM, 45kW, benzyna (1985.03 - 1988.08) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 61KM, 45kW, benzyna (1985.03 - 1988.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TRW Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 61KM, 45kW, benzyna (1985.03 - 1988.08) TRW
Producent:FERODO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FHM1134
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1134
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,88
Materiał:  Żeliwo
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
195,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze