Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ABE do Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05)

Pompa hamulcowa FTE Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) FTE
Pompa hamulcowa VIKA Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) VIKA
Pompa hamulcowa A.B.S. Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) ATE
Pompa hamulcowa AUTOMEGA Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) AUTOMEGA
Pompa hamulcowa BOSCH Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) DELPHI
Pompa hamulcowa JP GROUP Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) JP GROUP
Pompa hamulcowa KAMOKA Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) TRW
Pompa hamulcowa VAICO Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) VAICO
Producent:ABE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ABE
0 (0)
Kod produktu:
C9S002ABE
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABE
Kod:
C9S002ABE
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  20,64
Wymiar gwintu:  12 x 1 (4)
Średnica tłoka [mm]:  20,64
Do 100 dni na zwrot
154,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ABE
0 (0)
Kod produktu:
C9S004ABE
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABE
Kod:
C9S004ABE
Do 100 dni na zwrot
ABE
0 (0)
Kod produktu:
C9A022ABE
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABE
Kod:
C9A022ABE
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Średnica tłoka [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze