Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ASHIKA Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) ASHIKA
Pompa hamulcowa ATE Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) JAPKO
Pompa hamulcowa KAWE Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa NIPPARTS Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) NPS
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) liftback 94KM, 69kW, benzyna (2010.09 - obecnie) TRW
Producent:FTE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H229149.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H229149.7.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  34
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  100
Otwór o śr[mm]:  8,6
Długość całkowita [mm]:  147,6
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  BOSCH
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 884,00 zł
505,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H229148.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H229148.7.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  34
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  100
Otwór o śr[mm]:  8,6
Długość całkowita [mm]:  147,6
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  BOSCH
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 956,00 zł
546,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220195
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220195
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Otwór o śr[mm]:  8,6
Ilość połączeń:  2
Długość całkowita [mm]:  147,6
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  BOSCH
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  100
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  34
Ciężar [kg]:  0,452
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220194
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220194
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Otwór o śr[mm]:  8,6
Ilość połączeń:  2
Długość całkowita [mm]:  147,6
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  BOSCH
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  100
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  34
Ciężar [kg]:  0,466
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze