Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Toyota CAMRY (_V2_) 3.0 V6 (MCV20_) sedan 184KM, 135kW, benzyna (1996.08 - 2001.11)

Pompa hamulcowa A.B.S. Toyota CAMRY (_V2_) 3.0 V6 (MCV20_) sedan 184KM, 135kW, benzyna (1996.08 - 2001.11) A.B.S.
Pompa hamulcowa AISIN Toyota CAMRY (_V2_) 3.0 V6 (MCV20_) sedan 184KM, 135kW, benzyna (1996.08 - 2001.11) AISIN
Pompa hamulcowa ASHIKA Toyota CAMRY (_V2_) 3.0 V6 (MCV20_) sedan 184KM, 135kW, benzyna (1996.08 - 2001.11) ASHIKA
Pompa hamulcowa BREMBO Toyota CAMRY (_V2_) 3.0 V6 (MCV20_) sedan 184KM, 135kW, benzyna (1996.08 - 2001.11) BREMBO
Pompa hamulcowa DJ PARTS Toyota CAMRY (_V2_) 3.0 V6 (MCV20_) sedan 184KM, 135kW, benzyna (1996.08 - 2001.11) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FRENKIT Toyota CAMRY (_V2_) 3.0 V6 (MCV20_) sedan 184KM, 135kW, benzyna (1996.08 - 2001.11) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Toyota CAMRY (_V2_) 3.0 V6 (MCV20_) sedan 184KM, 135kW, benzyna (1996.08 - 2001.11) GIRLING
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Toyota CAMRY (_V2_) 3.0 V6 (MCV20_) sedan 184KM, 135kW, benzyna (1996.08 - 2001.11) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Toyota CAMRY (_V2_) 3.0 V6 (MCV20_) sedan 184KM, 135kW, benzyna (1996.08 - 2001.11) JAPKO
Pompa hamulcowa KAVO PARTS Toyota CAMRY (_V2_) 3.0 V6 (MCV20_) sedan 184KM, 135kW, benzyna (1996.08 - 2001.11) KAVO PARTS
Pompa hamulcowa KAWE Toyota CAMRY (_V2_) 3.0 V6 (MCV20_) sedan 184KM, 135kW, benzyna (1996.08 - 2001.11) KAWE
Pompa hamulcowa NIPPARTS Toyota CAMRY (_V2_) 3.0 V6 (MCV20_) sedan 184KM, 135kW, benzyna (1996.08 - 2001.11) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Toyota CAMRY (_V2_) 3.0 V6 (MCV20_) sedan 184KM, 135kW, benzyna (1996.08 - 2001.11) NPS
Pompa hamulcowa TRW Toyota CAMRY (_V2_) 3.0 V6 (MCV20_) sedan 184KM, 135kW, benzyna (1996.08 - 2001.11) TRW
Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1728
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1728
Otwór o śr[mm]:  25.4
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
Dla numeru artykułu:  1728
Otwór o śr[mm]:  25,4
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze