Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FRENKIT do Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03)

Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa AUTOMEGA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) AUTOMEGA
Pompa hamulcowa BOSCH Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DENCKERMANN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) DENCKERMANN
Pompa hamulcowa DJ PARTS Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) KAWE
Pompa hamulcowa KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) KRAFT AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) NK
Pompa hamulcowa OEM Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) OEM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 98KM, 72kW, benzyna (1989.08 - 1993.03) VIKA
Producent:FRENKIT

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRENKIT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
117005
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRENKIT
Kod:
117005
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  17,5
System hamulcowy:  Ate
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FRENKIT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
120009
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRENKIT
Kod:
120009
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  20,6
System hamulcowy:  ATE (Teves)
System hamulcowy:  Ate/Fag
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FRENKIT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
117006
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRENKIT
Kod:
117006
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  17,5
System hamulcowy:  Fag
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FRENKIT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
120076
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRENKIT
Kod:
120076
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  20,6
System hamulcowy:  ATE (Teves)
System hamulcowy:  Ate/Fag
Wersja:  Basic Parts
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze