Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FRENKIT do Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11)

Pompa hamulcowa BORSEHUNG Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) BORSEHUNG
Pompa hamulcowa DELPHI Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) CIFAM
Pompa hamulcowa FAST Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) FAST
Pompa hamulcowa FERODO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) SWAG
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) TRW
Pompa hamulcowa VAICO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) VAICO
Pompa hamulcowa VIKA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) VIKA
Producent:FRENKIT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRENKIT
5.0 (1)
Kod produktu:
122104
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRENKIT
Kod:
122104
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  22,2
System hamulcowy:  Bosch
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze