Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRW do Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa BORSEHUNG Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie) BORSEHUNG
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VIKA Vw GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.4 TSI Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2013.05 - obecnie) VIKA
Producent:TRW

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
PMK685
dostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PMK685
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  TRW
Średnica [mm]:  23,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 405,00 zł
213,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
PML480
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PML480
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  TRW
Średnica [mm]:  23,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 636,00 zł
344,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
PMK686
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PMK686
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  TRW
Średnica [mm]:  23,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 666,00 zł
360,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze