Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa DT do Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07)

Pompa hamulcowa FRENKIT Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa TRW Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) TRW
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) DELPHI
Pompa hamulcowa DENCKERMANN Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) DENCKERMANN
Pompa hamulcowa DT Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) DT
Pompa hamulcowa ERT Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) ERT
Pompa hamulcowa FAST Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) FAST
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:DT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DT
0 (0)
Kod produktu:
4.67644
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT
Kod:
4.67644
Jednostka:
szt
Masa [g]:  1440
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
254,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DT
0 (0)
Kod produktu:
4.67643
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT
Kod:
4.67643
Jednostka:
szt
Masa [g]:  1400
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
477,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze