Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa NK do Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07)

Pompa hamulcowa FRENKIT Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa TRW Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) TRW
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) DELPHI
Pompa hamulcowa DENCKERMANN Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) DENCKERMANN
Pompa hamulcowa DT Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) DT
Pompa hamulcowa ERT Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) ERT
Pompa hamulcowa FAST Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) FAST
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2002.04 - 2006.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:NK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
0 (0)
Kod produktu:
823328
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
823328
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  23,8
Ciężar netto [kg]:  1,35
Do 100 dni na zwrot
195,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NK
0 (0)
Kod produktu:
823330
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
823330
Średnica [mm]:  25,4
Ciężar netto [kg]:  1,48
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze