Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FRENKIT do Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01)

Pompa hamulcowa FRENKIT Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) DELPHI
Pompa hamulcowa DENCKERMANN Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) DENCKERMANN
Pompa hamulcowa DT Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) DT
Pompa hamulcowa ERT Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) ERT
Pompa hamulcowa FAST Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) FAST
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa TRW Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) VALEO
Producent:FRENKIT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRENKIT
5.0 (1)
Kod produktu:
123012
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRENKIT
Kod:
123012
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  23,8
System hamulcowy:  Ate
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FRENKIT
5.0 (1)
Kod produktu:
124002
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRENKIT
Kod:
124002
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  23,8
System hamulcowy:  Trw
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze