Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FERODO do Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09)

Pompa hamulcowa A.B.S. Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa AUTOMEGA Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) AUTOMEGA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) DELPHI
Pompa hamulcowa DENCKERMANN Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) DENCKERMANN
Pompa hamulcowa DJ PARTS Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) GIRLING
Pompa hamulcowa HART Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) HART
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) KAWE
Pompa hamulcowa KRAFT AUTOMOTIVE Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa LPR Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) TRW
Pompa hamulcowa VIKA Vw VENTO (1H2) 1.4 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1991.11 - 1998.09) VIKA
Producent:FERODO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FHM570
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM570
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  20,6
Ciężar [kg]:  1,03
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  Ate
System hamulcowy:  ATE
Długożć opakowania [cm]:  20,7
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  5,4
Do 100 dni na zwrot
187,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FHM1014
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1014
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  21
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  BDX
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  20,7
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  5,4
Do 100 dni na zwrot
196,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FHM1140
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1140
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,05
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
428,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FHM1468
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1468
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  22
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
738,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze