Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAMOKA do Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04)

Pompa hamulcowa A.B.S. Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) ABE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) GIRLING
Pompa hamulcowa HART Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) HART
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) KAMOKA
Pompa hamulcowa LPR Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) TRW
Producent:KAMOKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
0 (0)
Kod produktu:
1121048
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
1121048
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
116,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAMOKA
0 (0)
Kod produktu:
1121071
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
1121071
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  3A1 698 019
Do 100 dni na zwrot
147,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze