Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju FRECCIA do Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie)

Pompa oleju MAGNETI MARELLI Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju PIERBURG Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) PIERBURG
Pompa oleju ABAKUS Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) ABAKUS
Pompa oleju ASHIKA Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) ASHIKA
Pompa oleju BGA Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) BGA
Pompa oleju ET ENGINETEAM Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FAST Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) FAST
Pompa oleju FRECCIA Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) FRECCIA
Pompa oleju JAPANPARTS Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) JAPKO
Pompa oleju KOLBENSCHMIDT Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Pompa oleju MAPCO Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) MAPCO
Pompa oleju METZGER Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) METZGER
Pompa oleju NTY Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) NTY
Pompa oleju OEM Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) OEM
Pompa oleju QUINTON HAZELL Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Pompa oleju SASIC Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) SASIC
Pompa oleju TOPRAN Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) TOPRAN
Pompa oleju VAICO Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) VAICO
Pompa oleju VEMA Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent liftback 73KM, 54kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2002.02 - obecnie) VEMA
Producent:FRECCIA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRECCIA
0 (0)
Kod produktu:
OP09-134
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
OP09-134
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  29
Do 100 dni na zwrot
263,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRECCIA
0 (0)
Kod produktu:
OP09-122
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
OP09-122
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  21
Do 100 dni na zwrot
283,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze