Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju CORTECO do Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12)

Pompa oleju CORTECO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) CORTECO
Pompa oleju VAICO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) VAICO
Pompa oleju MAXGEAR Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) MAXGEAR
Pompa oleju ABAKUS Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) ABAKUS
Pompa oleju AISIN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) AISIN
Pompa oleju ASHIKA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) ASHIKA
Pompa oleju AUTOMEGA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) AUTOMEGA
Pompa oleju BGA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) BGA
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju FRECCIA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) FRECCIA
Pompa oleju GK Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) GK
Pompa oleju HEPU Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) HEPU
Pompa oleju JAPANPARTS Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) JAPKO
Pompa oleju KOLBENSCHMIDT Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) KOLBENSCHMIDT
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju MASTER-SPORT Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) MASTER-SPORT
Pompa oleju NE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) NE
Pompa oleju NTY Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) NTY
Pompa oleju PIERBURG Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) PIERBURG
Pompa oleju SASIC Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) SASIC
Pompa oleju SWAG Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) SWAG
Pompa oleju TRISCAN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) TRISCAN
Pompa oleju VIKA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1989.12) VIKA
Producent:CORTECO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
4.5 (2)
Kod produktu:
12012709B
dostępny
4.5 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
12012709B
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  32
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  47
Wysokość 1 [mm]:  10
Rodzaj gwintu:  Gwint zmienny
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Dla numeru OE:  026103085D
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze