Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju CORTECO do Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11)

Pompa oleju CORTECO Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) CORTECO
Pompa oleju VAICO Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) VAICO
Pompa oleju PIERBURG Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) PIERBURG
Pompa oleju SWAG Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) SWAG
Pompa oleju TOPRAN Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) TOPRAN
Pompa oleju ABAKUS Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) ABAKUS
Pompa oleju AISIN Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) AISIN
Pompa oleju ASHIKA Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) ASHIKA
Pompa oleju AUTOMEGA Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) AUTOMEGA
Pompa oleju BGA Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) BGA
Pompa oleju BORSEHUNG Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) BORSEHUNG
Pompa oleju ET ENGINETEAM Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju FRECCIA Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) FRECCIA
Pompa oleju JAPANPARTS Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) JAPKO
Pompa oleju JP GROUP Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) JP GROUP
Pompa oleju JPN Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) JPN
Pompa oleju KRAFT AUTOMOTIVE Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) KRAFT AUTOMOTIVE
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju MAXGEAR Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) MAXGEAR
Pompa oleju METZGER Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) METZGER
Pompa oleju NTY Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) NTY
Pompa oleju TRISCAN Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) TRISCAN
Pompa oleju TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pompa oleju VIKA Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1997.06 - 2000.11) VIKA
Producent:CORTECO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
4.5 (2)
Kod produktu:
12012709B
dostępny
4.5 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
12012709B
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  32
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  47
Wysokość 1 [mm]:  10
Rodzaj gwintu:  Gwint zmienny
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Dla numeru OE:  026103085D
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze