Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju NE do Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01)

Pompa oleju TOPRAN Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) TOPRAN
Pompa oleju VAICO Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) VAICO
Pompa oleju AISIN Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) AISIN
Pompa oleju ASHIKA Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) ASHIKA
Pompa oleju BGA Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) BGA
Pompa oleju ET ENGINETEAM Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju GK Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) GK
Pompa oleju HEPU Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) HEPU
Pompa oleju JAPANPARTS Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) JAPKO
Pompa oleju JPN Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) JPN
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju MAPCO Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) MAPCO
Pompa oleju MASTER-SPORT Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) MASTER-SPORT
Pompa oleju MAXGEAR Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) MAXGEAR
Pompa oleju METZGER Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) METZGER
Pompa oleju NE Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) NE
Pompa oleju OEM Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) OEM
Pompa oleju PIERBURG Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) PIERBURG
Pompa oleju QUINTON HAZELL Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) QUINTON HAZELL
Pompa oleju SASIC Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) SASIC
Pompa oleju SWAG Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) SWAG
Pompa oleju VIKA Vw PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI coupe 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.01) VIKA
Producent:NE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NE
0 (0)
Kod produktu:
5350100000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NE
Kod:
5350100000
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  03L 115 105 F
Do 100 dni na zwrot
400,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NE
0 (0)
Kod produktu:
5350110000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NE
Kod:
5350110000
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  03G 115 105 H
Do 100 dni na zwrot
477,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze