Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA do Alfa Romeo GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2000.10 - 2005.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Alfa Romeo GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Alfa Romeo GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Alfa Romeo GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Alfa Romeo GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Alfa Romeo GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Alfa Romeo GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Alfa Romeo GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Alfa Romeo GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Alfa Romeo GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Alfa Romeo GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Alfa Romeo GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Alfa Romeo GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Alfa Romeo GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Alfa Romeo GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Alfa Romeo GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Alfa Romeo GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Alfa Romeo GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Alfa Romeo GTV (916_) 3.0 V6 24V (916.C1B__) coupe 218KM, 160kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) URW
Producent:MEAT & DORIA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEAT & DORIA
0 (0)
Kod produktu:
37069
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
37069
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze