Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12) kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2006.03 - 2011.03) VAICO
Producent:CEVAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
135082
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
135082
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Cisnienie [bar]:  90
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Liczba rowków:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  119
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
113028
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
113028
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1325
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M20x1.50
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze