Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO do Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.7 TDI kabriolet 180KM, 132kW, olej napędowy (2006.06 - 2009.03) VIKA
Producent:MAPCO

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29803/9
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29803/9
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Ograniczenia producenta: ZF/KOYO
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3144,00 zł
1965,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29803
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29803
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: KOYO/SMI
Ograniczenia producenta: ZF
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: Bez zazębienia
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4044,00 zł
2696,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29990
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29990
Jednostka:
komplet
Ograniczenia producenta: Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]: 10
Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Specyfikacja: Magnetfilter
Długość [mm]: 126
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29991
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29991
Jednostka:
sztuka
Średnica flanszy [mm]: 12
Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Specyfikacja: Magnetfilter
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29019
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29019
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29038
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29038
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29992
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29992
Ograniczenia producenta: Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]: 10
Średnica flanszy [mm]: 12
Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Specyfikacja: Magnetfilter
Długość [mm]: 202
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze