Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS do Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 coupe (E36) M3 3.0 coupe 295KM, 217kW, benzyna (1993.09 - 1995.05) VAICO
Producent:ABAKUS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ABAKUS
0 (0)
Kod produktu:
140-02-019
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABAKUS
Kod:
140-02-019
Długość [mm]:  985
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze