Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 (E30) 316 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1988.07 - 1991.06) VAICO
Producent:LAUBER

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
69.9004
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
69.9004
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Manualny
Długość całkowita [mm]:  1042
Rozstaw srub mocujących:  230
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  32
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  36
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  14
Ograniczenia producenta:  ZF
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
285,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
69.0601
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
69.0601
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z amortyzatorem układu kierowniczego
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Ograniczenia producenta:  ZF
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Długość całkowita [mm]:  1032
Do 100 dni na zwrot
391,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
55.0609
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.0609
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwintowana złączka:  Outlet None
Technika połączeń:  M16 X 1.5mm (Female)
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
502,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
55.0611
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.0611
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
826,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze