Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX do Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 (E30) 325 e 2.7 sedan 129KM, 95kW, benzyna (1985.01 - 1987.08) VAICO
Producent:ERA BENELUX

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SP8604
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SP8604
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot
725,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SR2038
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR2038
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z gwintem wewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
772,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SR2601
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR2601
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z amortyzatorem układu kierowniczego
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z gwintem wewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
842,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SR2039
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR2039
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z gwintem wewnętrznym
Materiał:  Odlew staliwny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Do 100 dni na zwrot
1524,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SR2562
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR2562
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z gwintem wewnętrznym
Materiał:  Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Do 100 dni na zwrot
1937,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze