Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC do Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.05) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.05) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.05) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.05) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.05) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 Touring (E91) 330 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.05) TMI
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0)
Kod produktu:
7176069
niedostępny
Kaucja: 599,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7176069
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Kształt:  Zębaty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Do 100 dni na zwrot
2084,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 599,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze