Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AKS DASIS do Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AKS DASIS Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10) AKS DASIS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BEHR HELLA SERVICE Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10) BEHR HELLA SERVICE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE ORIGINAL Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10) MAHLE ORIGINAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 (F10) 530 d xDrive sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2011.03 - 2016.10) VAICO
Producent:AKS DASIS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKS DASIS
0 (0)
Kod produktu:
056095N
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKS DASIS
Kod:
056095N
Długość sieci [mm]:  560
Szerokość sieci [mm]:  72
Głębokość sieci [mm]:  16
Dolot - sr. [mm]:  14
Wylot - sr. [mm]:  14
Ciężar [kg]:  0,6
Długożć opakowania [cm]:  82
Szerokość opakowania [cm]:  29
Wysokość opakowania [cm]:  20
Dla numeru OE:  17117570100
Do 100 dni na zwrot
AKS DASIS
0 (0)
Kod produktu:
056072N
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKS DASIS
Kod:
056072N
Długość [mm]:  560
Szerokość [mm]:  70
Głębokość [mm]:  160
Długożć opakowania [cm]:  80
Szerokość opakowania [cm]:  33
Wysokość opakowania [cm]:  19
Dla numeru OE:  17117570100
Ciężar [kg]:  0,48
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze