Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 6 (E24) 633 CSi coupe 200KM, 147kW, benzyna (1975.10 - 1981.12) URW
Producent:GENERAL RICAMBI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PI0549
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0549
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Cisnienie [bar]:  100
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
374,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
BW9001
niedostępny
Kaucja: 260,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
BW9001
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza obiegowa
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Do 100 dni na zwrot
721,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 260,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze