Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Fiat COUPE (175_) 2.0 20V (175AXC1A) coupe 147KM, 108kW, benzyna (1996.08 - 1998.09) VAICO
Producent:CEVAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
112156
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
112156
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
130078
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
130078
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Cisnienie [bar]:  75
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze