Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO do Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) DT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST GENUINE Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) FAST GENUINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Fiat DUCATO Autobus (250_) 110 Multijet 2,3 D Autobus 113KM, 83kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) VAICO
Producent:VAICO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V24-0601
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V24-0601
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  177
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Długość [mm]:  170
Ilość żeber:  7
Szerokość [mm]:  192,0
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  19
Ciężar [kg]:  3,2217
Do 100 dni na zwrot
1276,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V99-0005
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V99-0005
Jednostka:
szt
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Ciężar [kg]:  0,14
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  5,8
Głębokość opakowania [cm]:  13
Do 100 dni na zwrot
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze