Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC do Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) VAICO
Producent:SASIC

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7376010
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7376010
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Dla numeru OE:  7771046
Kształt:  Zębaty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubami kulowymi
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1108,00 zł
633,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7376010B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7376010B
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Specyfikacja:  En boite
Dla numeru OE:  7771046
Kształt:  Zębaty
Jednostka ilości:  Karton
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubami kulowymi
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1006,00 zł
575,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze