Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.4 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (2005.03 - 2008.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.4 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (2005.03 - 2008.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.4 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (2005.03 - 2008.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.4 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (2005.03 - 2008.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.4 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (2005.03 - 2008.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.4 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (2005.03 - 2008.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.4 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (2005.03 - 2008.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.4 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (2005.03 - 2008.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.4 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (2005.03 - 2008.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.4 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (2005.03 - 2008.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.4 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (2005.03 - 2008.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.4 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (2005.03 - 2008.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.4 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (2005.03 - 2008.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.4 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (2005.03 - 2008.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.4 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (2005.03 - 2008.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.4 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (2005.03 - 2008.08) TRISCAN
Producent:LENCO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA049L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA049L
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  SAAB
Nie dla producenta przekładni kierowniczych:  TRW
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Do 100 dni na zwrot
1298,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA051L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA051L
Tryb pracy:  Manualny
Tryb pracy:  Elektryczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z poduszką gumową
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA947L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA947L
Tryb pracy:  Manualny
Tryb pracy:  Elektryczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez poduszki gumowej
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA533L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA533L
Tryb pracy:  Elektryczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Specyfikacja:  Gen. II
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze