Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY do Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.01 - 1998.10) VAICO
Producent:SKV GERMANY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKV GERMANY
3.0 (1)
Kod produktu:
10SKV252
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKV GERMANY
Kod:
10SKV252
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,78
Ciśnienie pracy [bar]:  80
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h]:  70
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
288,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SKV GERMANY
3.0 (1)
Kod produktu:
10SKV056
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKV GERMANY
Kod:
10SKV056
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  2,64
Ciśnienie pracy [bar]:  90
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h]:  80
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
459,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SKV GERMANY
3.0 (1)
Kod produktu:
10SKV065
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKV GERMANY
Kod:
10SKV065
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  3,01
Ciśnienie pracy [bar]:  80
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h]:  60
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
467,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze