Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC do Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (1995.12 - 1998.10) VAICO
Producent:SASIC

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0)
Kod produktu:
9006042B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
9006042B
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Dla numeru OE:  3945113
Jednostka ilości:  Karton
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubami kulowymi
Do 100 dni na zwrot
660,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SASIC
0 (0)
Kod produktu:
7076052
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7076052
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  HBD EY/BZ
Średnica [mm]:  16
Dla numeru OE:  4032437
Do 100 dni na zwrot
683,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SASIC
0 (0)
Kod produktu:
9006042
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
9006042
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
706,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SASIC
0 (0)
Kod produktu:
7006065
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7006065
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Kształt:  Zębaty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Do 100 dni na zwrot
1183,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze