Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE do Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1995.01 - 1996.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1995.01 - 1996.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1995.01 - 1996.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1995.01 - 1996.12) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1995.01 - 1996.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1995.01 - 1996.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1995.01 - 1996.12) TRISCAN
Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
8515 16613
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8515 16613
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Numer pompy:  HBD BD, HBD BU
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze