Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania do Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 180KM, 132kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) TRISCAN

23 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA624L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA624L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
717522007R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
717522007R
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1326
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  135
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,8
Ciężar netto [kg]:  13
Do 100 dni na zwrot
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 003 170
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 003 170
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Tryb pracy:  Elektryczny
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy:  Z końcówkami drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze