Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD do Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford PUMA (EC_) 1.7 16V coupe 125KM, 92kW, benzyna (1997.03 - 2002.06) VAICO
Producent:IPD

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0)
Kod produktu:
36-2025
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
36-2025
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze