Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania do Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.3501
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.3501
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Liczba rowków:  6
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z czujnikiem
Średnica koła pasowego [mm]:  123
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Ograniczenia producenta:  ZF
Cisnienie [bar]:  100
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
459,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRM636
niedostępny
4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM636
Jednostka:
szt
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracy:  Manualny
Ograniczenia producenta:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  678
Długość całkowita [mm]:  1019
Do 100 dni na zwrot
654,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze