Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) DT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) URW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:CEVAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
130006
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
130006
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  FOMOCO
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Liczba rowków:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  121
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
113307
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
113307
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  VISTEON
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1455
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16x1.50
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze