Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS do Honda ACCORD IV coupe (CB, CC) 2.0 i 16V (CC1) coupe 133KM, 98kW, benzyna (1992.01 - 1993.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Honda ACCORD IV coupe (CB, CC) 2.0 i 16V (CC1) coupe 133KM, 98kW, benzyna (1992.01 - 1993.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Honda ACCORD IV coupe (CB, CC) 2.0 i 16V (CC1) coupe 133KM, 98kW, benzyna (1992.01 - 1993.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Honda ACCORD IV coupe (CB, CC) 2.0 i 16V (CC1) coupe 133KM, 98kW, benzyna (1992.01 - 1993.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Honda ACCORD IV coupe (CB, CC) 2.0 i 16V (CC1) coupe 133KM, 98kW, benzyna (1992.01 - 1993.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Honda ACCORD IV coupe (CB, CC) 2.0 i 16V (CC1) coupe 133KM, 98kW, benzyna (1992.01 - 1993.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Honda ACCORD IV coupe (CB, CC) 2.0 i 16V (CC1) coupe 133KM, 98kW, benzyna (1992.01 - 1993.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Honda ACCORD IV coupe (CB, CC) 2.0 i 16V (CC1) coupe 133KM, 98kW, benzyna (1992.01 - 1993.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Honda ACCORD IV coupe (CB, CC) 2.0 i 16V (CC1) coupe 133KM, 98kW, benzyna (1992.01 - 1993.09) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Honda ACCORD IV coupe (CB, CC) 2.0 i 16V (CC1) coupe 133KM, 98kW, benzyna (1992.01 - 1993.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Honda ACCORD IV coupe (CB, CC) 2.0 i 16V (CC1) coupe 133KM, 98kW, benzyna (1992.01 - 1993.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Honda ACCORD IV coupe (CB, CC) 2.0 i 16V (CC1) coupe 133KM, 98kW, benzyna (1992.01 - 1993.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Honda ACCORD IV coupe (CB, CC) 2.0 i 16V (CC1) coupe 133KM, 98kW, benzyna (1992.01 - 1993.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Honda ACCORD IV coupe (CB, CC) 2.0 i 16V (CC1) coupe 133KM, 98kW, benzyna (1992.01 - 1993.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Honda ACCORD IV coupe (CB, CC) 2.0 i 16V (CC1) coupe 133KM, 98kW, benzyna (1992.01 - 1993.09) VAICO
Producent:NPS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0)
Kod produktu:
H445A00
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
H445A00
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0)
Kod produktu:
H440A01
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
H440A01
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0)
Kod produktu:
H440A03
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
H440A03
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze