Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO do Honda ACCORD VI coupe (CG) 3.0 V6 24V (CG2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.06)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Honda ACCORD VI coupe (CG) 3.0 V6 24V (CG2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Honda ACCORD VI coupe (CG) 3.0 V6 24V (CG2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Honda ACCORD VI coupe (CG) 3.0 V6 24V (CG2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Honda ACCORD VI coupe (CG) 3.0 V6 24V (CG2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Honda ACCORD VI coupe (CG) 3.0 V6 24V (CG2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.06) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Honda ACCORD VI coupe (CG) 3.0 V6 24V (CG2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Honda ACCORD VI coupe (CG) 3.0 V6 24V (CG2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.06) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Honda ACCORD VI coupe (CG) 3.0 V6 24V (CG2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Honda ACCORD VI coupe (CG) 3.0 V6 24V (CG2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Honda ACCORD VI coupe (CG) 3.0 V6 24V (CG2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Honda ACCORD VI coupe (CG) 3.0 V6 24V (CG2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Honda ACCORD VI coupe (CG) 3.0 V6 24V (CG2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.06) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Honda ACCORD VI coupe (CG) 3.0 V6 24V (CG2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Honda ACCORD VI coupe (CG) 3.0 V6 24V (CG2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Honda ACCORD VI coupe (CG) 3.0 V6 24V (CG2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Honda ACCORD VI coupe (CG) 3.0 V6 24V (CG2) coupe 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.06) VAICO
Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50493
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50493
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze