Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP do Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania YAMATO Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) YAMATO
Producent:JP GROUP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0)
Kod produktu:
9945150200
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150200
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0)
Kod produktu:
9945150100
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150100
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
257,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze