Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Lancia KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) Kombi 205KM, 151kW, benzyna (1996.07 - 2001.10) VAICO
Producent:LENCO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA754L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA754L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA358L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA358L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łącznikiem
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA760L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA760L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA359L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA359L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Ograniczenia producenta:  TRW
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Specyfikacje asortymentowa:  Wcisnięty
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze