Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania do Land Rover RANGE ROVER I 3.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 185KM, 136kW, benzyna (1989.10 - 1994.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Land Rover RANGE ROVER I 3.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 185KM, 136kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Land Rover RANGE ROVER I 3.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 185KM, 136kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Land Rover RANGE ROVER I 3.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 185KM, 136kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Land Rover RANGE ROVER I 3.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 185KM, 136kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Land Rover RANGE ROVER I 3.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 185KM, 136kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Land Rover RANGE ROVER I 3.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 185KM, 136kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Land Rover RANGE ROVER I 3.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 185KM, 136kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Land Rover RANGE ROVER I 3.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 185KM, 136kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) TMI

10 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ESEN SKV
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
10SKV296
dostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ESEN SKV
Kod:
10SKV296
Jednostka:
szt
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
363,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SPW-LR-020
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPW-LR-020
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  1630
Średnica otworu [mm]:  51
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Numer seryjny:  SPW-LR-020
Do 100 dni na zwrot
372,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 000 545
niedostępny
Kaucja: 406,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 000 545
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  70
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Średnica otworu [mm]:  51
Do 100 dni na zwrot
620,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 406,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SPW-LR-010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPW-LR-010
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Numer seryjny:  SPW-LR-010
Do 100 dni na zwrot
641,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 000 575
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 000 575
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  70
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Średnica otworu [mm]:  51
Do 100 dni na zwrot
656,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
715520962
niedostępny
Kaucja: 358,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
715520962
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
817,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 358,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
15-0962
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
15-0962
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP4316
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP4316
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU00963
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00963
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
GKNY10123
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
GKNY10123
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze